Zwroty i reklamacje
Tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Usługobiorcy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących usług.
- Reklamacje należy składać pisemnie, listem poleconym na adres korespondencyjny Usługodawcy.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
a) oznaczenie Usługobiorcy (w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją);
b) szczegółowy opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji. - Usługodawca rozpatrzy reklamacje w terminie do 14 dni od ich otrzymania.
- O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Usługodawca niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Oprogramowanie w wersjach elektronicznych nie podlega zwrotom.