Vintage Legends

Nie ma jeszcze oceny Producent: UVI

Dostawa elektroniczna: 0,00 zł
Cena sprzedaży brutto: 1745,00 zł
Kwota podatku: 326,30 zł
  • Szczegóły produktu
  • Opinie

Sześć nowych syntezatorów o niesamowitej głębi i charakterze klasycznego sprzętu

 

Błyskawicznie przywołaj inspirację takimi instrumentami jak Yamaha CS-70M, CS-40M i CS-20M, zwariowanym włoskim Elka Synthex, Rhodes Chroma, królem syntezy FM - Yamaha DX1, rzadkim DK Synergy i klasycznym K250.

W UVI zajmujemy się tworzeniem dźwięku od ponad 20 lat, a tworzymy własne oprogramowanie od ponad 12. Wniosek jest jeden: instrumenty wirtualne oparte na samplach mają bardziej wyrazisty charakter i brzmienie niż te, które opierają się na cyfrowym modelowaniu.

Instrumenty hybrydowe UVI są teraz bardziej elastyczne i autentyczne niż prosta symulacja, dając to, co najlepsze z “obu światów”.

Vintage Legends integruje ponad 30 tysięcy sampli z klasycznych syntezatorów z cenionym silnikiem UVI Engine – pozwalając na eksperymenty z ogromnymi rozpiętościami unisono, obfitą polifonią, potężnymi filtrami, przesterem, pogłosem, modulacją, efektami i innymi.

Od nowoczesnej muzyki progresywnej i popu do dance’u, electro, hip-hopu i muzyki eksperymentalnej, Vintage Legends is to głęboki i elastyczny zasób dźwięków, który z pewnością zainspiruje artystów, bez względu na styl.

 

Sześć potężnych klasycznych maszyn

 

Vintage Legends zawiera ponad 800 ustawień, ekspercko opracowanych przez zespół inżynierów UVI, oferując Ci ogromną bibliotekę unikalnych brzmień i tekstur. Ponadczasowe brzmienia. Nieskończenie modyfikowalne. Kompatybilne ze wszystkim.

 

Między 1979 a 1984 rokiem Yamaha zaprojektowała i zbudowała jedne z najbardziej oryginalnych i unikalnie brzmiących analogowych syntezatorów – najsłynniejszym z nich jest oczywiście ogromny CS-80. Wolimy jednak brzmienie mniej znanych modeli, więc skupiliśmy się na CS-70M, CS-40M, CS-20M i CS-01.

UVI CS-M zawiera dwuwarstwową architekturę i bezpośrednie przełączanie między ustawieniami a warstwami, co czyni z niego niesamowicie wrażliwy instrument, zdolny do tworzenia szerokiej i autentycznej palety dźwiękowej. Warstwy zawierają wszystkie możliwe fale dźwiękowe i szumy, jak również doskonale zaprogramowane ustawienia, wszystko zrobione na oryginalnych maszynach. Z wielką troską podeszliśmy do tego, aby zachować autentyczne brzmienie i naturalny charakter tych instrumentów, w CS-M. Wszystko zostało zsamplowane, nawet poszczególne unisona i tryby ensemble.

CS-M MOD | EDIT | ARP GUI

Ciesz się wspaniałym klasycznym brzmieniem tych syntezatorów, lub odkryj z nimi nowsze obszary, dzięki UVI Engine. CS-M wyposażony jest szereg funkcji, które pozwolą Ci wzbogacić i zmodyfikować dźwięki, takich jak podwójne arpeggia, sekwencer krokowy, generatory wolnoprzebiegowe i precyzyjnie modelowane efekty – dzięki temu wszystkiemu, możesz odkrywać nowe obszary, o którym staremu sprzętowi nawet się nie śniło.

Od mocnych i szorstkich linii basu po ciepłe i bulgoczące arpeggia i ostre, analogowe linie melodyjne, UVI CS-M to hołd złożony instrumentowi, będącemu jedną z naszych największych inspiracji.

Zawiera pełen zestaw surowych fal dźwiękowych CS-01, rozszerzoną bibliotekę ustawień z ponad 200 patchami i zdecydowanie usprawnioną wydajność, oferując wyraźnie krótsze czasy ładowania.

Przez wielu uważany za najlepszy analogowy syntezator w historii, Synthex pochodzi z włoskiej firmy Elka. Synthex został rozsławiony przez Jeana Michel Jarre’a na jego EP-ce “Rendez vous”, zawierającej błyskotliwe brzmienie harfy laserowej. Dzięki konstrukcji oscylatorów i soczystych filtrów ten syntezator cechuje charakterystyczny mocne, surowe brzmienie. Synthex stał się z czasem coraz rzadszy i znalezienie działających instrumentów staje się żmudnym i kosztownym zadaniem. UVI Synthox oferuje Ci wszytko, co najlepsze w tym instrumencie w wygodnej i niesamowicie brzmiącej postaci syntezatora programowego.

UVI Synthox cechuje dwuwarstwowa architektura i bezpośrednie przełączanie między ustawieniami a warstwami, dzięki czemu jest to niezwykle wrażliwy instrument o ogromnych możliwościach. Warstwy zawierają wszystkie dostępne w sprzęcie bazowe fale i szumy oraz ekspercko zaprogramowane ustawienia. Zadaliśmy sobie trud odwzorowania autentycznego brzmienia i naturalnej tekstury tych maszyn i przekazania go w przejrzysty sposób. Zsamplowaliśmy wszystko, razem z surowymi falami w różnych konfiguracjach z sekcji Chorus.

SYNTHOX MOD | EDIT | ARP GUI

Zrób krok więcej dzięki UVI Engine, ponieważ Synthox wyposażony jest szereg funkcji, które pozwolą Ci wzbogacić i zmodyfikować dźwięki, takich jak podwójne arpeggia, sekwencer krokowy, generatory wolnoprzebiegowe i precyzyjnie modelowane efekty - dzięki temu wszystkiemu, możesz odkrywać nowe obszary, o którym staremu sprzętowi nawet się nie śniło.

Od mocnych i gorących tekstur po analogowe tony funky i wszystko pomiędzy, UVI Synthox ma charakterystyczne, uzależniające brzmienie.

Rhodes Chroma to unikalny okaz, łatwo rozpoznawalny po energicznym wyglądzie i brzmieniu. Jeden z pierwszych syntezatorów analogowych zbudowanych w oparciu o mikroprocesor, Chroma był też zarazem ostatnim instrumentem zaprojektowanym przez ARP, pionierów syntezy z lat 70., zanim Rhodes zaczął go sprzedawać we wczesnych latach 80. Brzmienie Chroma jest naprawdę bardzo dobre – bogate i bezpośrednie.

KROMA EDIT | MOD GUI

UVI Kroma wyposażony jest w dziesiątki ustawień zaprogramowanych z użyciem w pełni odrestaurowanych egzemplarzy, włączając takie jak: Arpeggios, Bass, Bells, Brass, FX, Leads, Pads, Strings, Sweeps. Nawet podstawowe fale dźwiękowe urządzenia zostały zsamplowane, aby umożliwić tworzenie nowych patchy. Obejmij całkowitą kontrolę nad tym prawdziwym klasykiem z wbudowanym arpeggiatorem, sekwencerem krokowym, generatorami wolnoprzebiegowymi i precyzyjnie modelowanymi efektami.

Od brzmień eleganckich, instrumentów dętych, po analogową atmosferę i wszystko pomiędzy. UVI Kroma przywołuje zapomnianego klasyka dzięki arsenałowi narzędzi do obróbki dźwięku, unikalnych dla silnika UVI Engine.

W 1985 r. japoński gigant Yamaha rozpoczął budowę swojego największego i najgroźniejszego syntezatora FM. I udało im się. DX1 został wyprodukowany w niezwykle limitowym nakładzie zaledwie 100 sztuk, wykorzystując najwyższej klasy komponenty. Rezultatem było brzmienie jak żadne inne, bardzo organiczne niż cyfrowe.

Inżynierowie UVI spędzili mnóstwo czasu badając wszystkie obszary dźwiękowe, w jakich ta maszyna może się poruszać, i załadowali do niej ustawienia, od “użytkowych” po najbardziej kreatywne tekstury i ambienty. Nawet więcej, zarejestrowane zostały też bazowe fale dźwiękowe, umożliwiając Ci tworzenie nowych patchy od zera.

FMX1 EDIT | MOD GUI

Poza wyczerpującym zestawem sampli, UVI FMX1 zawiera arpeggia, sekwencer krokowy, generatory wolnoprzebiegowe i precyzyjnie modelowane efekty, aby pomóc rzeźbić dźwięki idealnie pasujące do miksu. Dołączyliśmy nawet moduł syntezy FM, aby dalej „zFM-ować” Twoje ustawienia. Wszystko to uwieńczone masą funkcji unikalnych dla silnika UVI Engine.

Czyste brzmienia FM, walące tony basów, bogate atmosfery czekają na Ciebie - UVI FMX1 ustawia dziedzictwo fantastycznych lat 80. w zasięgu Twoich rąk.

Pierwszy keyboard, który oferował samplowane fale dźwiękowe za pośrednictwem oscylatora, K250 został opracowany przy współpracy legendarnego muzyka, Steviego Wondera, założyciela ARP - Alana Pearlmana i płodnego twórcę syntezatorów, Boba Mooga. Zdolny do tworzenia niesamowitych, akustycznych brzmień bez konieczności używania dyskietek, K250 był pierwszym na świecie ROMplerem i mógł pochwalić się imponującą, 24-głosową polifonią. Potężny instrument o 88-klawiszowej obciążonej klawiaturze, K250 został zaprojektowany z myślą o wydajności, a potem doczekał się towarzystwa w postaci K1000 – wersji 76-klawiszowej, która miała dodatkowe dźwięki, ale była dość trudna do programowania z powodu wymagających kontrolek na przednim panelu.

U1250 EDIT GUI

Tworząc U1250 zdecydowaliśmy się sięgnąć po zarówno K250 i K1000, programując je szerokim zakresem brzmień, takich jak fortepian akustyczny i elektryczny, dzwony, młotki, bębny, perkusja, gitara, bas, pady, instrumenty drewniane i blaszane oraz inne brzmienia orkiestrowe; wiele z patchy przywołuje nostalgię za latami 80. Te dźwięki zostały żmudnie multi-samplowane, by stworzyć bogatą bibliotekę U1250.

W te klasyczne brzmienia z późnych lat 80. i wczesnych 90. tchnęliśmy nowe życie dzięki silnikowi UVI Engine. Załączyliśmy szereg kontrolek umożliwiający łatwą customizację i rozszerzone kształtowanie, niedostępne w pierwowzorach sprzętowych.

Te funkcje dają razem głębokie i niezrównane doświadczenie.

DK Synergy to z pewnością jeden z najbardziej dziwacznych starych syntezatorów. Wyposażony w 32 oscylatory o fali sinusoidalnej i trójkątnej, Synergy znany był głównie z syntezy addytywnej, ale potrafi też tworzyć syntezę FM. Synergy był jednym z pierwszych syntezatorów wyposażonych w kartridż pamięci, pozwalające na rozszerzenie ponad standardowe 24 wewnętrzne patche, aby wymagające dodatkowego, zewnętrznego urządzenia do ich zapisu.

ENERGY EDIT | MOD GUI

Programowanie DK Synergy to był koszmar – ale dźwięki były fantastyczne, używane przez elektronicznych wirtuozów, jak Wendy Carlos. Postanowiliśmy więc stworzyć pełną bibliotekę patchy z tego keyboarda i dostarczyć Ci dawki tego muzycznego „dziwadła”. Poza załączonym patchami, możesz tworzyć swoje własne wychodząc z podstawowych fal dźwiękowych, jakie oferuje pierwowzór. UVI Engine umożliwia dalszą personalizację Energy, oferując Ci wbudowany arpeggiator, sekwencer krokowy, generator wolnych przebiegów i precyzyjnie modelowane efekty.

UVI Energy dysponuje jedynym w swoim rodzaju brzmieniem i jest ekskluzywnym instrumentem, dostępnym wyłącznie jako część kolekcji Vintage Legends.

 

AUTORYZUJ W DOWOLNY SPOSÓB
NA MAKSYMALNIE 3 URZĄDZENIACH JEDNOCZEŚNIE
Zmodernizowany system licencjonowania daje Ci większą elastyczność niż kiedykolwiek wcześniej

 

UVI | Authorization

 

Vintage Legends dysponuje teraz ulepszonym modelem licencjonowania, który umożliwia autoryzację na trzech urządzeniach jednocześnie
lub dowolną kombinację komputerów i kluczy iLok.

 

Yamaha, Elka, ARP, Rhodes, Kurzweil, D.K, CS70M, CS40M, CS20M, DX1, Synthex, Chroma, K250, K1000 i Synergy są znakami handlowymi należącymi do ich właścicieli, którzy nie są w żaden sposób związani, nie wspierają, ani nie sponsorują tej strony, ani żadnej innej naszej strony. W związku z tym nie należy mylić UVI z tymi markami.

Podsumowanie

  • Wielkość : 9.8 GB (kompresja bezstratna FLAC, w WAV-ach wychodziło 21.85 GB)

  • Kolekcja : Sześć potężnych klasycznych syntezatorów: UVI CS-M, UVI Synthox, UVI Kroma, UVI FMX1, UVI U1250 oraz, jako bonus, UVI Energy.

  • Zawartość : 827 ustawień, 32049 sampli

  • Częstotliwość próbkowania : 44.1 kHz, nagrane w 96 kHz.

Audio

Instrukcje do pobrania (pliki .PDF w języku angielskim)

Vintage Legends User Guide (3.7 MB)
UVI Workstation User Guide (7.1 MB)

Wymagania systemowe oprogramowania UVI


Formaty pracy

Falcon: Audio Units, AAX, VST, aplikacja niezależna
UVI Workstation: Audio Units, RTAS, AAX, VST, aplikacja niezależna
Sparkverb oraz Relayer: Audio Units, AAX, VST

Systemy operacyjne

Mac OS X 10.7 i wyższe (32 oraz 64-bit) - (wsparcie dla OS X 10.11 El Capitan)
Windows 7 i wyższe (32 oraz 64-bit) – (wsparcie dla Windows 10)
Uwaga: Falcon pracuje jedynie w 64-bitach

Wymagania

Twardy dysk: rekomendowany dysk 7200 rpm lub Solid State Drive (SSD)
Pamięć: 4GB RAM (rekomendowane 8GB)
Wolne konto iLok – klucz sprzętowy iLok nie jest konieczny, jedynie wolne konto
Połączenie Internetowe do aktywacji licencji
Oprogramowanie Falcon lub UVI Workstation w celu skorzystania z bibliotek dźwieków

Testowane i certyfikowane programy DAW

Digital Performer 8+, Pro Tools 11+, Logic 9+, Cubase 7+, Nuendo 6+, Ableton Live 8+, Studio One 2, Garage Band 6, Maschine 1 i 2, Tracktion 4+, Vienna Ensemble 5, Reaper 4, Sonar X3, Main Stage 3, MuLab 5.5+

Log in or create an account

fb iconLog in with Facebook